כאבי גב בעקבות אפידורל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי במזל טוב בן, וקיבלתי זריקת אפידורל שהצליחה חלקית והרגשתי את הצירים בגב התחתון, ואת כל צירי הלחץ. הלידה הייתה לפני שלוש שבועות, ומאז יש לי כאבים בגב התחתון - אני מרגישה אותם כשאני שוכבת על הגב - ואני מרגישה כאב עמוק - בעוצמה חלשה - בינונית. האם זה טבעי בעקבות אפידורל? האם יש לפנות בנושא לרופא נשים? או רופא מומחה אחר? האם יש מה לעשות בנידון? האם זה אמור לעבור בקרוב?
מיכל היקרה אנא פני לבדיקה ע"י רופא נשים או מרדים בעל נסיון . ללא בדיקה לא ניתן לקבוע מה הגורם לכאב, וכמובן שלא ניתן לנבא מתי הכאב יחלוף.