הריון ורואקוטן, חשוב ודחוף!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום! טופלתי במשך חצי שנה ב"רואקוטן" בגלל אקנה, סיימתי את הטיפול ב-12.7, רציתי לדעת מה משך הזמן המומלץ לחכות עד להריון? בעלון התרופה כתוב שחודש זה הזמן המומלץ אך לדעתי ולדעתה של רופאת העור זה מעט זמן, רציתי לשמוע דעה נוספת בעיניין. האם להיכנס להריון בדצמבר זה בסדר? או עדיין "מסוכן"? האם יכולים להופיע בעיות בכניסה להריון בגלל התרופה? תודה מראש, ובכבוד רב אורית
אורית היקרה אני ממליץ להמתין לפחות 3 חדשים מסיום נטילת התרופה. התרופה לא אמורה להפריע להרות.