ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה כמעט שנה שאינני מקבלת וסת. טופלתי בהורמונים ובאיקאקלומין מכיוון שברצוני להרות. הטיפול ההורמונלי אכן הביא לאחריו וסת אך בכל חודש אני נאלצת לחזור על הטיפול (אין ביוץ טבעי). האם קיימות דרכי טיפול נוספות ? ממה נגרם הדבר? האם פירוש הדבר שלא אוכל להרות ? תודה.
ברגע שנגרם ביוץ, גם אם אינו בדרך הטבעית הריון אפשרי. באין ביוץ בכלל לא יתכן הריון אבל בהמצאו אין מניעה בהצלחה!
תודה על התשובה. הבעיה היא שבעת הטיפול ההורמונלי (המביא לביוץ הלא-טבעי) אסור להכנס להריון.