ציסטות בשחלות?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! ערכתי בדיקת אולטרסאונד וגינאלי כחלק מבדיקות, שמטרתן לברר האם אני סובלת משיעור יתר ומבעיה הורמונלית. התשובה שקיבלתי היתה כי הרחם במרקם תקין , שחלה ימנית ושמאלית מלאות בזקיקים , ולסיום ההערה: "בשתי השחלות תמונה מתאימה לשחלות פוליציסטיות". האם הכוונה היא שהשחלות שלי מרובות ציסטות , כיצד ניתן לברר אם הן ממאירות? הבדיקה שנערכה לי היתה בהגדלת השחלות, לדעתי. כיצד ניתן לטפל בבעיה זו? אנא ענו לי בהקדם האפשרי!!!!! גליה
רק כדי להרגיע אותך, גם לאחותי יש שחלות פוליציסטיות וזה גנטי, זה לא קשור לציסטות. זהו מבנה גנטי בלבד!!!! לא תהיה לך בעיה להכנס להריון.