בבקשה, אני מוכרחה תשובה ... לא יכולה להירדם !
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ללא גלולות כ 5 חודשים. עשיתי בדיקות דם והתוצאות נראות כך: שלילי beta-quan serum 66.0 ESTRADIOL E -2 19.9 LH* 48.54 FSH* 1.39-24.2 19.85 PROLACTIN 4.67 - 0.5 1.87 TSH הייתי אצל רופא הנשים והוא אמר שהפתרון להיריון יהיה מתרומת ביצית. האם אין לי סיכוי אחר לפני שאני מתחילה בתהליכי ההפרייה מתרומת ביצית ? האם אין דרך ל"השביח" את הביציות שלי ? האם אין לי ביציות ? האם אפשר לעבור טיפול הפרייה מתרומת ביצית בארץ ? המון תודה על כל תשובה, הגניקולוג שלי בחופשה למשך החודש הבא ואין לי מושג מה אעשה ללא תשובות. תודה !!! (0:
אמנם אינני מכירה את כל הסיפור שלך אבל ממליצה לך לפנות, בהקדם אל מרפאה לפריון בביה"ח ליס - איכילוב. שם יש מומחים שאולי יוכלו לעזור לך.