לחץ דם גבוה שבוע 36
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני במעקב פעם בשבוע של מוניטור וכן כל יומיים לחץ דם. בביקור האחרון שלי אצל הרופא, הוא אמר כי בדרך כלל הריונות עם לחץ דם גבוה מסתיימים לפני התאריך המשוער. שאלתי היא, האם הם מסתיימים כך כיוון ויש התערבות רפואית, או כי הגוף / העובר פשוט מחליטים כי ההריון הסתיים ? תודה
בד"כ זה קורה כי רופאים פוחדים שהאישה תפתח רעלת הריון. שימי לב אם יש לך סימנים נוספים כמו כאבים בבטן עליונה (כמו כאבי קיבה...), חלבון בשטן או כל דבר חשוד ויוצא דופן אחר...