כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
א. סיפרו לי שכדי להכנס להריון כדאי להרים רגליים (לאחר קיום יחסים) למעלה במשך 20 דקות ע"מ שהזרע יגיע לביצית יותר "טוב". עד כמה המידע הזה נכון? ומהימן? ב. קראתי שכדאי להניח כרית מתחת לאגן במהלך קיום היחסים. עד כמה המידע הזה נכון ומהימן? איזו משתי "השיטות" שרשמתי למעלה יותר טובה(מה עדיף)?
אלו שיטות מומלצות בשביל ההרגשה, אבל האמת היא שמיותרות. אני כתבתי כאן לא פעם על ההמלצה הזאת וגם הסבר מדוע היא בעצם מיותרת. בכל מקרה, אם תעשי כך נזק ודאי לא יקרה בתנאי שלא תעברי את גבול הנוחות האישית שלך