אמבטיות בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון בשבוע השישי. בעבר הריון שהפסיק להתפתח בשבוע השביעי. האם מותר לעשות אבטיות /ג'קוזי'/סאונה? תודה
הדיעות בין הרופאים חלוקות בנושא. יש גישה שאומרת כי במהלך השליש הראשון עדיף להמנע מאמבטיות חמות (של מעל 38 מעלות) וג'קוזים למיניהם. בשאר ההריון אין מניעה לעשות אמבטיות חמות. אם את חוששת בגלל נסיון העבר, עדיף שלא תעשי אמבטיה כדי שחס וחלילה לא יהיה את 'מה להאשים'. אבל בימי הקיץ החמים של עכשיו, את יכולה בשקט לעשות אמבטיה קרה-פושרת, אין סיכון. מאחלת לך הריון מוצלח וקל. (הפלות בהריונות ראשונים הן תופעה שכיחה ולא תמיד זה מצביע על טיב ההריון הבא).