רגישות לאחר הזרעה + על קונדומים...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שבת שלום. הנני יומיים-שלושה לאחר הזרעה (קיבלתי זריקות גונל-פ), כמובן שכבר לאחר הביוץ, מרגישה רגישות בפטמות. האם הדבר שכיח ומתקשר לאיזשהוא תהליך שמתרחש, אולי, בגופי? (היום הוא היום ה - 19 למחזור כאשר המחזור מופיע כל 28 יום באופן סדיר). שאלתי השניה מופנית לנושא הקונדום: האם השימוש בקונדום מזיק לרמת הזרע (בשל קוטל הזרע שיש בקונדום) - האם תהיה השפעה על האיכות של הזרע לטווח רחוק במידה והנני מקיימת יחסים בתקופה ה"לא-פוריה" של החודש (כגון מאחרי הביוץ ועד המחזור או עד הביוץ הבא)עם קונדום? תודה על תשובתך. ל.
הקונדום למטרה זו הוא קונדום ללא קוטל זרע אחרת מה הטעם ?