כאבים אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני כשמונה ימים ילדתי את ביתי הבכורה בלידת ואקום ,ולכן אני סובלת מתפרים כואבים. בנוסף אני סובלת מטחורים (שגם הם תוצאה מהלידה ) ומעצצירות. האים יש מה לעשות או שעלי לסבול בסבלנות עד שיחלפו? בתודה מראש
לרופא יש פתרונות. חוץ מזה נסי לשטוף הרבה את שני האזורים במים קרים ואת אזור התפרים גם בפולידין, זה יזרז את ההחלמה והמים הקרים חפחיתו מאוד את הכאבים. שיהיה בהרבה מזל טוב!
היי מירית הרשי לי להמליץ לך על משחה נגד טחורים שנקנית ללא מרשם רופא בבתי המרקחת : פרוקטור גיווניל. היא מותרת לנשים בהריון ולכן אני מניחה שהיא בהחלט מותרת לנשים לאחר לידה. היא מפחיתה את הכאבים בצורה משמעותית ואף מכניסה את הטחורים. בכל אופן לי היא מאד עזרה. מזל טוב ובהצלחה