תחושות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בסוף שבוע חמישי (אחרי IVF ) . בטא ביום ה- 18 אחרי ההחזרה 338 וביום ה- 19 2831. מדי פעם אני מרגישה בבטן התחתונה (באזור איבר המין) תחושות אי נוחות בדומה ללפני ובזמן מחזור. היום יש לי תחושות כאלה כל היום. לא מדובר בכאב אלא בתחושה של הרגשת "המקום". האם זה מסמן אפשרות להריון מחוץ לרחם? או האם זה טבעי?
אלו עשויות להיות בסך הכל תחושות של התמתחות ושינויים ברחם. אם הכאבים אינם עזים ואינם מלווים בדימומים חס וחלילה, לא הייתי דואגת. בכל מקרה, בודאי בתוך זמן קצר תופני לבדיקת אולטרסאונד ראשונה שתזהה את תקינות ההריון ואת מיקומו בתוך הרחם. בהצלחה, והריון קל ונעים