לחץ דם נמוך בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 10 להריון, ולאחרונה חשה עייפות רבה בערב. מדדתי לחץ דם בעזרת מכשיר ביתי פעמיים (בערב, בהפרש של כשבוע), וגיליתי שהוא די נמוך (100 / 60), ודופק רגיל. לפני ההריון לחץ הדם שלי תמיד היה תקין - באיזור 120 / 80. האם הדבר מצביע על בעיה או על חוסר תזונתי כלשהו? בספרים ראיתי רק התיחסות ללחץ דם גבוה. תודה!
צר לי לאמר לך, מנסיוני, אף גורם רפואי לא יגדיר לחץ דם כזה כנמוך ומטריד. לי היו לחצי דם נמוכים בהרבה (אפילו 84/47) וראו את זה המון רופאים ואף אחד מהם לא התרגש מזה, וללא ספק כולם רופאים מצויינים. משום מה ברפואה מזלזלים בלחצי דם נמוכים ופניה לרופא בקשר לזה לא תועיל כלל. תפני בקשר לחולשולת (אם כי הן דבר טבעי ביותר בתחילת הריון) ואת לחץ הדם תזכירי רק כבדרך אגב, אולי אולי תזכי בטיפול נאות. בהצלחה!