אלרגיה למליאן???????????????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 33 לאחר 2 הרינות בגלל אי סדירות במחזור . התחלתי לקחת את הגלולה מליאן.יש לציין כי יש לי גם חלב בשדיים . שאלתי היא האם יכול להיות כי התפתחה אצלי אלרגיה של התעטשיות כתוצאה מהנטילה של התרופה.האלרגיה היא חזקה (יש לציין כי הנני אלרגית לאופטלגין) שאלתי השנה במשך כול החודש שלקחתי את הגלולה הרגשתי לא טוב כאבי ראש, עייפות חזקה ושדי התנפחו לקראת סוף החפיסה.האם \עלי להפסיק בנטילת התרופה או לנסות עוד חודש ולתת לגוף להסתגל לשינוים????? תודה
שרית היקרה אפשרית רגישות יתר (אלרגיה ) לכל תרופה - כולל מליאן. לגבי יתר התלונות - יש לפנות לבדיקה מסודרת בהקדם כולל בדיקת פרולקטין.