כאבי גב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, אני בשבוע 14 והיום בבוקר הרגשתי כאב גב תחתון, זה היה כאב בינוני למשך 10 שניות בערך. ומאז זה לא חזר. בנוסף יש לי דימום מאוד קל מהנרתיק שיוצא עם הפרשה, הדימום הזה מופיע לסירוגין. הרופא שלי אמר שבמקרה כזה אני צריכה להישאר בבית ולנוח ובמקרה של דימום חזק יותר לגשת לחדר מיון. האם ייתכן קשר בין השניים ? בקשר לכאבי גב - האם זה יכול לחכות מספר ימים עד שהרופא שלי יחזור או שזה דורש בדיקה מיידית ? תודה
עוד תוספת בקשר לכאבי גב, כרגע יש מעין ההרגשה שאני חשה את הגב. מעין כאב קל מאוד.
אביטל היקרה כדאי לפנות לבדיקה בהקדם