איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני חודשיים הפסקתי לקחת גלולות למניעת הריון. תאריך הווסת האחרון שלי הוא לפני 5 שבועות, כאשר בדרך כלל המחזור הוא בן 28 יום. בדקתי פעמיים האם אני בהריון ע"י ערכות הבדיקה המצויות והתוצאה היתה שלילית. מה פשר האיחור הנ"ל? והאם יתכן שאני בהריון והערכות לא גילו זאת?
לאחר שמפסיקים נטילת גלולות ייתכנו עיכובים בביוץ (ובמחזור) של 2-4 שבועות, בשל העובדה שכשלקחת גלולות השחלות היו "רדומות" ולא בייצו, וכעת לוקח להן זמן "להתעורר" ולהתחיל לתפקד באופן עצמאי. האיחורים והשיבושים יכולים להימשך גם מספר חודשים עד שהמחזור יסתדר לתבנית דומה למה שהיתה לפני נטילת הגלולות.