וסת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 26 נשואה =1 קיבלתי מחזור בתאריך 6 -25 וב-19 ליולי היה לי דימוםחשבתי שזה המחזור אך למחרת כבר פסק ואין לי כלום אני מחכה ל25 ליולי כדיי לקבל מה זה אומר ואם יש סיכוי שאני יכולה להיות בהריון
רחלי ח כתב/ה: > > אני בת 26 נשואה =1 > קיבלתי מחזור בתאריך 6 -25 וב-19 ליולי היה לי דימוםחשבתי שזה > המחזור אך למחרת כבר פסק ואין לי כלום > אני מחכה ל25 ליולי כדיי לקבל מה זה אומר ואם יש סיכוי שאני יכולה > להיות בהריון >
רחלי ח כתב/ה: > > אני בת 26 נשואה =1 > קיבלתי מחזור בתאריך 6 -25 וב-19 ליולי היה לי דימוםחשבתי שזה > המחזור אך למחרת כבר פסק ואין לי כלום > אני מחכה ל25 ליולי כדיי לקבל מה זה אומר ואם יש סיכוי שאני יכולה > להיות בהריון >
יכול מאוד להיות שהדימום הקל שהיה לך נבע מהשתרשות ההריון ברחם. את יכולה לבצע בדיקת דם בחינם וללא הפנייה (לפחות במרבית קופות החולים) ולקבל תשובה עוד באותו יום. את בדיקת הדם את יכולה לעשות כבר מחר בבוקר. זה כבר מספיק זמן אחרי המחזור הקודם. אם את עושה בדיקה ביתית כדאי לחכות לפחות עד ליום הראשון של האיחור. בהצלחה!