הורמון hcg-b ללא הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם קיימת רמה מסויימת של ההורמון בדם במצבים נורמאליים ללא קשר להריון? היה לי אחור של 3 ימים, בבדיקת דם התוצאה היתה 2.00 ובאותו היום התחילה ווסת רגילה. יש לציין שכ- 10 ימים לפני הופעת הווסת החלו כבי בטן ונפיחות וזה מה שגרם לי לחשוב שאולי מדובר בהריון. בתודה מראש. א.
לא אמורה להיות כל שארית של בטא-HCG בדם אם אין הריון. ייתכן שנוצר אצלך הריון (ומכאן גם האיחור במחזור), אבל ההריון לא נקלט או לא התקדם באופן תקין, ולכן נפל בעצמו. אם היה הריון תקין רמת הבטא היתה גבוהה באופן משמעותי מזו שנמדדה. מאחלת לך המון הצלחה בחודש הבא!
פחות מ10 = שלילי