גלולות בתשעה באב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ! אני לוקחת גלולות פמולן מזה כחודש וחצי , בחודש האחרון ללא בעיות כלל ,את הגלולה אני לוקחת כל בוקר בשעה שש , בשבוע הבא צום תשעה באב אני מתכוננת לצום בעז"ה הצום הוא למשך 24 שעות + משבע בערב בערך עד ליום למחרת , אני לא מתכוונת לקחת את הכדור במשך הצום , בכדי למנוע דימומים האם עדיף לעקוף לגמרי יום אחד או לקחת כדור נוסף לקראת הערב ו או כדור נוסף בערב הבא . או אם יש המלצה אחרת . תודה רבה
עדיף לשאול רב אם אפשר לקחת את הגלולות בתשעה באב ואז לפי התשובה תדעי מה לעשות.
עדיף כדור נוסף