בדיקות שגרתיות בשליש השלישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע 28, הריון רגיל מלבד "שמירה" של כחודש ימים בתחילתו עקב דימומים. יש לי הרגשה שהרופא שלי קצת "מחפף" בבדיקות השגרתיות הוא אינו בודק באולטרסאונד מה גודלו של העובר, ומשקלו , כששאלתי הוא ענה כי אין לכך שום ערך מבחינה רפואית וזה לוקח עוד 10 דקות מיותרות בבדיקה, אין לו זמן לעשות הערכה כזו לכל אשה הרה. אם הוא לא בודק עכשיו איך יוכל להשוות בבדיקה הבאה בעוד כחודש? הוא רק מדד את גובה הרחם (בדיקה חיצונית עם מטר של חייטים)... האם עלי לעמוד על כך שיעשה הערכה? ממתי יש לבדוק את משקל העובר?
תעברי רופא עכשיו !!!!! הוא חייב לעשות אולטרה סאונד לראות מה המצב של העובר, גודל, מצוקה (חס וחלילה), מצב השיליה ! לא הייתי הולכת אליו רגע נוסף, במיוחד עם שמירת הריון.