אספירין בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב האם מתן אספירין החל מחודש רביעי ועד חודש תשיעי מסכן את העובר? האם יש קשר בין תינוק שנולד עם מומים רבים (באיבר המין ועוד) לבין נטילת אסיפרין 100 מ"ג במהלך הריוני עימו? לתשובתך אודה בברכת שבת שלום
מתן אספירין בהריון הינו טיפול מקובל ,אך נעשה רק בהתוויות מוגדרות בהן התרומה במתן האספירין עולה על הסיכון לנזק עוברי. לגבי יעוץ מדויק למומים העובריים הקשורים בנטילת אספירין בהריון ניתן לפנות למרכז ליעוץ טרטולוגי 026243669/3