מקבלת הורמונים 8 שנים וסובלת מאוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי שאלה : אני בת 49 מקבלת הורמונים כבר 8 שנים, ולאחרונה מאוד סובלת ביומיים הראשונים למחזור .. בקושי יש דימום. כבר כמה חודשים שאני במחזור אני כל-כך מרגישה רע, , דופק איטי, או מהיר, קושי בנשימה, כאבי גב חזקים, חולשה , בחילה, חוסר תאבון, אפילו הגעתי למיון כמה פעמים. למען האמת לא הייתי אצל רופאת נשים כבר חודשים רבים. בבקשה עיזרו לי , אני כל כך פוחדת לעבור את כל המצב פעם נוספת, לא אוכל לעמוד בזה. מה עוד שגם ככה מצבי הפיזי קשה. אני נכה והתנועה מקשה עלי, זאת הסיבה שעדיין לא בקרתי אצל הרופא.
פני לבדיקת רופא בדחיפות