מעקב אחרי דימום, והפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 9 להריון, ולפני 4 ימים עשיתי אולטראסאונד בו נראה דופק. מזה שבוע יש לי הפרשות חומות (הרבה פחות ממחזור - בעיקר נוזלי אבל לפעמים גם קצת גושים קטנים). הרופא אמר שבעקרון דימום חום יכול להצביע על הפלה, אולם מכיון שראינו את העובר, כרגע אין סיבה לדאגה ושצריך לעקוב אחרי זה, אך קבע לי תור רק לעוד 5 שבועות. שאלתי: אם זה לא מפסיק - מתי כדאי להיבדק שוב? האם ייתכן שייפסק לו הדופק ותהיה הפלה מבלי שאני אדע על כך עד לבדיקה הבאה? או שהגוף יגיב בצורה שתגרום לי ללכת לרופא בכל מקרה? תודה.
עד שהרופא יענה לך אני אומר לך מה שאמרו לי. אני בשבוע יותר מתקדם (13) וגם לי יש דימומים מדי פעם. לפי מה שהוא הסביר לי, בשלב כזה, אם יש הפלה טבעית אין כלום שרופא או את יכולים לעשות למנוע את זה. זה פשוט משהו שקורה ולא תמיד יודעים למה. סביר להניח שתדעי אם אכן תהיה הפלה כי הדימום יתגבר בהרבה. בהצלחה.
הכל נכון ,אך הייתי ממליץ על בדיקת אולטרסאונד בהפרש של 10 ימים מהבדיקה הקודמת לבדיקת תקינות ההריון