כאבי ראש בטרום גיל המעבר?...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רב, אני בת 51, יש לי עדיין וסת סדירה בכל חודש, לעתים מאחר בשבועיים. אינני לוקחת הורמונים, יש לי התקן תוך-רחמי (3 שנים). הנני בריאה בדרך כלל ונוטלת כדורי דרלין לדופק מואץ 10 מ"ג - 4 בפעמים ביום. מזה חודשיים-שלושה הנני מתעוררת באמצע הלילה עם כאב ראש שמלווה לפעמים בבחילה ואף לעתים הקאתי. מצב זה נמשך עד הבוקר. במשך היום התופעה נרגעת עם נטילת כדור נורופן וחוזר מידי מס' שבועות (לא בדקתי באופן יסודי את מחזוריות התופעה) אודה לך אם תתמקד בשאלתי האם זו תופעה שקשורה בגיל זה-גיל המעבר? (בדרך כלל אינני סובלת מכאבי ראש, רק לעתים רחוקות). תודה על תשובתך מראש שולה.
אינני קושר את התופעה עם גיל המעבר פני לנוירולוג