שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
החודש נטלתי איקקלומין ובתאריך 6.7 עברתי הזרעה ללא כוריגון. לפני מס' חודשים כאשר נטלתי איקקלומין השתבש לי מאוד המחזור , כעת ברצוני להבין-עברו כבר 14 יום מתאריך ההזרעה(יום הביוץ המשוער) בנתיים אין שום סימן למחזור ,עשיתי בדיקת דם כ 10 ימים לאחר ההזרעה והתוצאה היתה שלילית , האם יש טעם לבדוק שוב? ידוע לי שמחזור אמור להגיע 14 יום לאחר ביוץ -האם כך גם כאשר נוטלים איקקלומין+ הזרעה ? מה דעתך? תודה!!!
לקריאה נוספת והעמקה
שכיום -יומיים אחרי ההזרעה עלה לי החום(חום השחר) ל-37 ומאז החום נשאר כך עד היום!
פני לבדיקה