ציסטה בכורואיד פלקסוס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת U/S בשבוע 20 התגלתה ציסטה בכורואיד פלקסוס בעובי של 3מ"מ. שאר הסיקרה תקינה, שקיפות עורפית תקינה, חלבון עוברי תקין, פרט לHCG גבוה מעט של 3.25 MOM. מהו הסיכוי שעובר עם ציסטה כזו יהיה בעל תסמונת דאון? עד כמה משמעותי מרקר זה לדאון? והאם קיימת קורלציה לסיכון לדאון בין הציסטה לHCG הגבוה, או שמא HCG גבוה כאשר החלבון תקין אינו מעיד על דאון בכלל?
שלהבת יקרה אנא פני בהקדם ליעוץ במכון גנטי מסודר עם כל נתוני מעקב ההריון והבדיקות שביצעת .