תוצאות אולטרא סאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יום 19 למחזור, רירית 6 ואין זקיקים באף שחלה (רק קטנים) לא נצפה נוזל , הטכנאי/רופא אמר לי שאולי בייצתי- לא נראה לי הגיוני. נשאר לי סטיק של ערכת ביוץ ובחנתי את עצמי עליו- 2 פסים כמעט לגמרי זהים. הייתכן שתגדל הרירית ולא הזקיקים? הייתכן ביוץ? ואם לא היה ביוץ, ולא גדלו זקיקים, האם רירית 6 תיפול מהר כמחזור או ששוב אחכה יובלות ושנים? (כדי להתחיל טיפול חדש) מטופלת באיקקלומין, פוליציסטית. תודה
חסרים נתונים רבים. אנא פני לרופא שרשם את הטיפול באיקקלומין עם תוצאות האולטראסאונד. אני מניח שהתשובות בידיו.