יש קשר בין נטילת גלולות למניעת הריון להשמנה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לא אכלתי מזה כשלושה ימים..כלומר צמתי ....ונטלתי גלולות..גינרה לראשונה השבוע... התמדתי שמירה על הכושר...גופני מידי יום..וכמו כן עלייתי 3 קילו....ואיני יודעת למה....כי הרי צמתי....!!
יש קשר, בעיקר ספיחת נוזלים. אין מה לעשות ובטוח שלא לצום מספר ימים רצוף!!
קישקוש, את מדמינת או חולמת בהקיץ, לא יכול להיות שצמת ועלית במשקל. אם עלית במשקל, אז אכלת, ואם צמת לא עלית במשקל, אולי החלפת מאזניים? יש הבדלי ם במאזניים שונים. ומי באמת יכול לצום 3 ימים? מה את אנורקסית?
לא נראה לי שהסיבה נעוצה בגלולות. בכל אופן לא מומלץ לצום 3 ימים ברציפות. יתכן וכדאי לפנות בהקדם לעזרה רפואית או אחרת כדי לברר למה את צמה 3 ימים ועולה במשקל.
אולי כי היא אוכלת בלילות ולא זוכרת?