קולות מהבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 34 להריון שלישי. יצא לי כבר כמה פעמים לשמוע תוך כדי תנועות עובר מן "פיק" ששמעתי ממש בבטן . מה זה נבהלתי . בפעם הראשונה לא התייחסתי אבל כשזה חזר על עצמו אולי 4 פעמים לא באותו היום אלא בפעמיים אחרות. ממש שמעתי מהבטן "פיק". מה זה ? מה לעשות אם צריך ? האם זה מסוכן ? אנא, ענה לי מהר.
מצטער לא מבין מזה "פיק". באופן כללי את תנועות העובר לא שומעים אלא מרגישים יתכן ואת שומעת את תנועת המעיים ואין לזה קשר להריון ולא לתנועות העובר.