כלמידיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר סבלתי מהפרשות ריריות סמיכות בצבע צהוב ירקרק (כמו נזלת מוגלתית ללא ריח) שנמשכו כשנה -שנה וחצי. ההפרשות פחתו באופן משמעותי (כמעט לגמרי) לאחר שנטלתי דוקסילין משך חודש משום שרופא העיניים שלי איבחן אפשרות לדלקת עיניים הנובעת מכלמידיה . נבדקתי במשטח ווגינאלי לתרבית לכלמידיה, בדיקת שתן לכלמידיה ובדיקת דם לכלמידיה. התוצאות שליליות . (כחודש לאחר נטילת האנטיביוטיקה) א. האם יתכן שלמרות התוצאות הנ"ל יש לי כלמידיה ? ב. האם יתכן שיש לי שנים כלמידיה ולא ידעתי עד שהופיעו ההפרשות ודלקת העיניים ? ג. אם האנטיביוטיקה כמעט וחיסלה את ההפרשות לגמרי והיטיבה עם דלקת העיניים שלי האין זו הוכחה כי מדובר בכלמידיה או חיידק אחר הדומה לה? יתכן שזה משהו גרוע יותר כמו גונוריאה ? מה עלי לעשות כדי לחסל ס ו פ י ת את דלקת העיניים ואת ההפרשות ? (כמה זמן עלי לקחת אנטיביוטיקה ?) ברצוני לציין שיש לי תינוק בן 7 חודשים הסובל מדלקות עיניים ! אני מודאגת ומיואשת תודה ליאת א
אנא ענה לשאלות שהצגתי בתאריך 15 ליולי אני מודאגת אודה לך ליאת