שכיחת גלולה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני משתמשת במיקרוגינול, כבר מספר שנים, ופעם ראשונה ששכחתי לקחת את הגלולה... החסרתי את הגלולה של יום רביעי בלילה, אחרי שקיימתי יחסי מין ביום רביעי בבוקר נוכחתי בזאת ביום חמישי בלילה. (ולקחתי את הגלולה של יום חמישי)בהתייעצות עם רופאת נשים טלפונית ביום שישי בבוקר, היא אמרה לי כן לקחת את הגלולה שהחסרתי , כך שלקחתי אותה ביום שישי בבוקר, ולהמשיך כרגיל את הגלולות שבחפיסה. אני אמורה לקבל מחזור חודשי ביום ראשון הבא 22.7.01. בינתיים בכל סוף השבוע הרגשתי רע, הבטן "מתהפכת לי", ואף כואבת ויש לי תחושה של "כעין בחילה".. מה עושים?
ממשיכים את החפיסה עד סופה. בדר"כ כששוכחים גלולה ואפילו רק אחת, זה משבש קצת את התחושות בבטן. כשאני שוכחת גלולה (דבר שאמנם קורה לעיתים נדירות, אבל עדיין קורה) מתחיל לי דימום קל במשך מספר ימים, אבל עובר כשהגוף מתאזן שוב. יש סיכון להריון כששוכחים גלולה בשבוע האמצעי, אבל אם התייעצת עם רופאת נשים, אין לך מה לדאוג. בקיצור, תמשיכי לקחת את הגלולות עד סוף החפיסה.
משלימים את החפיסה , משתמשים באמצעי מניעה נוסף וממתינים לוסת