חומצה פולית ו - B12 בכמוסה אחת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם. אני בהריון בשבוע השמיני. לאחת מחברות הויטמינים ישנו מוצר חדש הכולל B12 + חומצה פולית (בערך של 400 מ"ג). שאלתי היא: האם המוצר הזה מוכר? האם המינונים של ה - B12 והחומצה הפולית מספיקים? חוץ מזה, אני מאוד מאוד מאוד עייפה מתחילת ההריון. האם כדאי לקחת תוסף תזונה כלשהוא לאישוש ההרגשה ושיפור תחושת העייפות? בתודה מראש.
הי, של איזו חברה?
מדובר על מוצר של חברת GNC מקווה שאין כאן בעיה של פרסומת.....................
קחי מולטיוטמין פרנטל או מטרנה.