בדיקת זקיקים - מתי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אנחנו זוג דתי ומנסים להרות שנה וחצי. התחלנו לפני שבע חודשים בבדיקות ומצאנו שיש לי יתר פרולקטין, ובמקביל בשביל למנוע בדיקת זרע- מבחינה דתית- עשינו שני pct והם יצאו לא ככ תקינים - תנועה איטית. בגלל שהבדיקה לא ממש מהימנה אנו ממשיכים לבדיקת זרע. כדי למנוע הוצאת זרע לבטלה מזריעים את מה שנשאר אלי. בשביל לדייק לביוץ אני צריכה לעשות בדיקות זקיקים . השאלה שלי היא מתי בדיוק עושים את הבדיקה ? כמה מקובל לעשות בשביל לזהות את הביוץ? אם יש זוג דתי שגם עבר את הבדיקות עפ"י ההלכה אני אשמח לשמוע . תודה
עליךם לפנות לפורום פריון הגבר.
אבל למה מדובר בבדיקה של האשה- בדיקת זקיקים אז מדוע לשאול בפורום על פריון הגבר? תודה