בדיקת פרוגסטרון-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני נמצאת במעקב אולטרסאונד זקיקים להריון טבעי (ללא טיפולים). ביום ה-21 למחזור, לאחר שכפי הנראה היה ביוץ ביום ה-15 (זקיק שהתפתח עד ל-23 מ"מ וביום ה-16 נראה נוזל בדוגלס), ביצעתי בדיקת דם לפרוגסטרון. התוצאה היתה (קופ"ח מאוחדת) 38 NMOL/L. האם זה נורמלי? מה המשמעות של תוצאה זו? בנוסף לכך האם זה תקין שרירית הרחם הגיעה במועד הביוץ המשוער לעובי של 8 מ"מ או שמא זה מעט מדי? אודה על תשובתך המהירה - אני מודאגת.
לקריאה נוספת והעמקה
הכל תקין
תוצאות בדיקת הפרוגסטרון שלי הם 68 האם היא תקינה ובנוסף מה פשר התוצאה לבדיקת estradilol תשוצאתו 359.9