דימום בהריון שבוע 12
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, היום בבוקר הבחנתי בדימום. ניגשתי לחדר מיון שם נבדקתי ע"י רופא נשים. הוא עשה בדיקת אולטרה סאונד וגינלית ואמר שהעובר בסדר ויש דופק. הוא אמר שזה דימום צמיגי קל, ולנוח בבית במשך חמישה ימים. ולחזור למיון במקרה שיש התגברות של הדימום. שאלותיי: 1 - האם המנוחה צריכה להיות בשכיבה או שאני יכולה לקום ולהסתובב בבית ? (להשתמש במחשב או לראות טלביזיה לדוגמא). 2 - קיבלתי כדורי מטרנה לפני שבוע. האם ייתכן שיש קשר ? ( אין לי שום רגישות ידועה לתרופות) 3 - כעת כשחזרתי הבייתה אני מתחילה לחוש כאבי בטן קלים (בדומה למה שיש לפני מחזור). האם זה סימן שאני צריכה לחזור למיון ? תודה
לנוח אין צורך בשכיבה מטרנה לא קשורה בשום אופן אם יתגברו הכאבים שובי למיון