דימומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת מדימומים מתמשכים בשל רירית לא אחידה. עברתי גרידה לפני כחודש. הדימומים התחדשו לאחר מכן. טופלתי ב- Hexacapron ו- Biphaston, אך לאחר סיום הכדורים הדימום חזר. כעת אני בסיבוב שני של כדורים ומעוניינת לדעת האם הפתרון הוא בכריתת רחם? או שיש היום טיפולים פחות קיצוניים שיועילו לבעיה.
אינני יודע בת כמה את מצבך המשפחתי וכדומה. קיימים פרתונת רבים החל מטיפול הורמונלי משולב אסתרוגן ופרוגסטרון וכלה בצריבת רירית הרחם.
אני נשואה בת 40 ויש לי ילדים. אינני מתכננת הריונות נוספים