הפרשות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלוםת אני בשבוע 11 ויש לי הפרשות מהנרתיק כבר כמה ימים. ההפרשה נראית כמו נזלת, בצבע צהוב-ירוק ודי סמיכה. לא הרגשתי בריח כלשהוא. אני יודעת שיש הפרשות שהן נורמליות בהריון, האם זו אחת מהן או שאני צריכה ללכת להיבדק ע"י הרופא ? תודה.
הפרשה צהובה-ירוקה סמיכה, אפילו אם אינה מלווה בריח, אינה נורמלית. עלייך לפנות לבדיקה אצל רופא הנשים שלך כדי לטפל בעניין.
בהריון קיימות לעתים הפרשות מוגברות כתופעה רגילה. לפי תאורך , אפשר גם שמדובר בזיהום. נא היבדקי.