peston
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני מנסה להרות ללא הצלחה. קיבלתי לפני כחודש וחצי תרופה בשם פסטון, ומאז לא קיבלתי מחזור. עשיתי בדיקת דם שיצאה שלילית האם האחור נובע מהפסטון? והיכן אני יכולה למצוא חומר הסבר על התרופה תודה
האם שם התרופה מדוייק? ולמה קיבלת אותה?
שלום שם התרופה מדוייק. קיבלתי אותה מאחר ואני דתיה ושומרת על מועדי המחזור לצורך טבילה במקווה, הביוץ שלי מוקדם ואני לא יכולה לטבול, ולכן הרופא נתן לי אותה על מנת לדחות את הביוץ בכמה ימים (לטענתו), כדי שאוכל לטבול.