גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפי מה ניקבע סוג גלולות הניתן לאישה?
הכוונה כמובן לגלולות למניעת הריון. ולפי מה מתאימים גלולות לאישה? האם יש צורך בבדיקות מסויימות או שזו החלטה שרירותית של הרופא?
סוג הגלולות נקבע לפי 1. הצורך בלמתן גלולות - האם למניעת הריון, או אחר. ( לפעמים הגלולות הן תרופה למצבים אחרים) 2. האם קיימות בעיות נוספות מלבד הצורך במניעת הריון ( דימומים חזקים, כאבים חריגים, ציסטות שחלתיות ....) 3. נתוני המטופלת - גילה, מחלות נוספות מהן סובלת, הסטוריה משפחתית ועוד. זה פשוט אך דורש מחשבה.