התקן תוך רחמי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 26, נשואה טרייה, במשך 6 שנים נוטלת מרסילון ועל פני מופיעה פיגמנטציה שהולכת ומחריפה עם הזמן. נאמר לי שהדבר הוא תוצאה של גלולות ואני שוקלת לעבור לאמצעי מניעה אחרים. מה מומלץ? האם אישה שטרם ילדה יכולה להשתמש בהתקן תוך רחמי, או שהדבר פוגע בפוריות ומסכן?
יתכן ושמוש בגלולה אחרת או אמצעי מניעה לא הורמונלי יפתרו את הבעיה. לנשים שטרם הרו לא מומלץ להשתמש בהתקן תוך רחמי אולם הדבר אפשרי במקרים מיוחדים אם כי הדבר כרוך בסיכון מסוים.