מה ההבדל?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בין BETA-HCG QUAN לבין BETA-HCG ? הסתכלתי על תוצאות בדיקות הדם שלי לבדיקת הריון וראיתי שפעם כתוב ככה ופעם ככה. מה ההבדל? תודה דנה.
QUAN זה התחלה של המילה QUANTITIVE שזה "כמותי". (להבדיל מבדיקה איכותית שרק מציינת אם יש הריון, אך לא מה רמת הבטא). יכול להיות שגם בבדיקות האחרות היו בדיקות כמותיות, אך מדובר במעבדה שונה שאינה מוסיפה את המילה "כמותי" בקיצור, אין הבדל משמעותי...
דנה שתי הבדיקות בודקות את אותו הורמון הריון. ככל הנראה אחת איכותית בלבד (תשובה חיובית או שלילית) והשניה מדידה כמותית ומדויקת יותר.