שחלות פוליציסטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 29 וחצי-ורוצה להתחיל לנסות להיכנס להיריון. מזה כשמונה חודשים הפסקתי לקחת גלולות אך עדיין משתמשת באמצעי מניעה אחרים. בבדיקת אולטראסאונד נאמר לי שיש לי שחלות פולציסטיות-הנני סובלת מתת פעילות של בלוטת התריס ומטופלת מזה זמן רב באלתירוקסין. אבקש לדעת האם יש קשר בין שחלות פוליציסטיות לתת פעילות בלוטת התריס ולשימוש בתרופ ? ולאיזה רופא מומחה עליי לפנות להמשך טיפול ומעקב?( פריון, אנדוקרינולוג) ונאם כדאי כבר להתחיל בטיפולים מיוחדים?
ויקי היקרה ממליץ לפנות למרפאת פריון. שם תקבלי מענה לכל שאלותיך וגם המלצות להמשך טיפול.