למישהי הוותיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למה הכוונה המישהי הוותיקה?? וותיקה בהפריות? בגיל? יש בן זוג?
זה סתם כינוי, אם כי אפשר לאמר שלא במתכוון זה טופס גם לגבי השאר. האמת היא שאני בפורום הזה קצת מעל חודש, כשנכנסתי בתחילה כינתי את עצמי פשוט "מישהי", אך כעבור כשבועיים החלה מישהי נוספת להשתמש באותו כינוי ולכתוב דברים שלא היו לרוחי. בשל העובדה שאני מעט יותר ותיקה מאותה אחת, כאן בפורום, בחרתי לשנות את הכינוי במעט ל"המישהי הותיקה". זה הסיפור מאחורי הכינוי. ליתר שאלותיך: בת 38 בדיוק בעוד 23 שעות ו-40 דקות כפי שצינתי עברתי 4 הפריות, 2 לכל הריון נשואה באושר רב