אפשרות לתאומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי בשבוע שעבר 3 בדיקות דם למדידת רמת ההרומון בדם . בהפרשים של 48 שעות . אני יודעת שזה אמור להכפיל את עצמו ולהלן התוצאות : יום א - 454 יום ג - 1,384 יום ה- 3,243 כלומר זה יותר מאשר הכפיל את עצמו אך המשיך גם לא בצורה קבוע ( % ההכפלה) , אבקש לדית אם זה תקין והאם זה מראה על אפשרות לתאומים , ואם כן , זה אמור לשלש עצמו או יותר או שאין חוקיות והעיקר שזה יותר מכפול ????? ( אני מאמינה שאולטרסאונד כדי לראות ולשמוע אוכל לעשות רק עוד לפחות שבוע או יותר) אני בשבוע השביעי כעת .... ביום חמישי לפני האחרון 21/06 הייתי אצל הרופאה והיא לא ראתה כלום עדיין , יש לי מחר תור , יכול להיות שאחרי 10 ימים מאז יש שינוי כה משמעותי בשלב שה וניתן כבר יהיה לראות משהוא (שק הריון .....) ?
אין חוקיות מדוייקת, אין טעם לבצע מעקב כל כך צמוד של בדיקות הדם המתיני לאולטראסאונד. מעל 2000 חייבים לראות משהו ברחם.