צריכה תשובת רופא----דחוף-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 30 והמחזורים סדירים]כל 25-26 יום[. החודש אני אמורה להתחיל טיפולי הפרייה. ביום ה-18 למחזור קיבלתי זריקת דקופפטיל ועד רגע זה היום ה-28 למחזור לא הגיע וגם אין סימנים מקדימים.]אין חשד להריון מבחינתנו אבל לא נעשתה בדיקה.[ אתמול עשיתי בדיקת אולטראסאונד והמימצאים הם:עובי רירית 10 מ"מ וזקיקים קטנים מאוד. פניתי לרופא שאמר להתחיל את הטיפול במנוגון לשם הפרייה בכל מקרה גם אם לא יגיע מחזור ]הטיפול יחל בעוד 5 ימים[. השאלה היא האם זה תקין ?ומותר להתחיל במנוגון גם ללא הגעת המחזור? אין צורך לברר קודם למה לא מגיע מחזור? דבר שני :כמה זמן מותר שיעבור מהזרקת הדקופפטיל ועד שמתחילים במנוגון?
לא חייבים להמתין למחזור בכדי להתחיל טיפול , הטיפול אמור להפסיק את פעולת המערכת הטבעית ולכן הייתי מצפה שלא להמתין למחזור .