אמבטיית ישיבה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר וגמן הציע אמבטיות ישיבה כטיפול משולב בפטריה, האם מדובר באמבטיה רגילה עם מים או שיש להוסיף למים חומר מסויים?
אני עושה פעמיים בשבוע אמבטיית ישיבה עם 10-20 טיפות של שמן עץ התה, שיעיל להרגעה וטיפול בפטרת. אם תעשי אח"כ גם שטיפה פנימית עם ליטר מים, כף חומץ ומס' טיפות של שמן עץ התה, בכלל תהיי מסודרת. מנסיון - זה עובד. בהצלחה!
בואי נהיה ברורות- רכשתי לאחרונה את המתקן לשטיפה, כשאת אומרת ליטר את מתכוונת לליטר שלם עימו את שוטפת או כמות מסויימת ממנו? או שזה לא עקרוני? ואת השטיפות מיד לאחר האמבטיה? תודה