הריון או לא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מציגה את שאלתי שוב : תחילת וסת אחרונה הייתה ב- 17/05 (ארכה שבוע ימים ) ומאז לא קיבלתי . לפני כשבועיים לערך הייתי בבדיקה שגרתית אצל הרופא והוא אמר לי שהיה ביוץ בשחלה הימנית וכן שרירית הרחם יפה . עשיתי בדיקת הריון ביתית ב- 23/06 והתוצאה הייתה שלילית . אני מרגישה משונה ועייפות רבה . מה יכולה להיות הסיבה לאיחור אם היה לי ביוץ החודש ? האם יכול להיות בכל זאת שזה הריון ? אנא התייחסותכם !
את בדיקת ההריון עליך לבצע בסביבות תאריך 17/6/01,אך אם התשובה הביתית לפני יומים היתה שלילית מציע לך לבצע בדיקת דם. חסרים פרטים על סמך מה נאמר לך שהיה ביוץ, והוכחה היחידה לביוץ הוא הריון ושאר הדברים הם עקיפים .חכי עוד מס' ימים ובצעי בדיקת הריון נוספת ובמידה והיא שלילית חפשי סיבה אחרת לעיפות והחולשה.