חום בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אומרים שבהריון חוף הגוף גבוה יחסית "כמה זה" בערך חום גבוה? תודה
אצל כל אחת זה אחרת, וההגדרה מתייחסת לחום השחר, שרק הוא מהווה מדד להשוואה בין חום גוף לפני הריון לבין חום גוף בעת הריון. אצלי למשל, חום הגוף לפני ביוץ (לא בהריון) הוא בסביבות 36.0-36.3, ואילו לאחר הביוץ החום עולה לסביבות 36.5 ומעלה. אם אהיה בהריון החום אמור להישאר ברמה זו של מעל 36.5. מאידך אני מכירה בנות אחרות שאצלן חום של 36.5 נחשב ל"נמוך" ואילו לאחר הביוץ נמדד אצלן חום של מעל 37.0, כך שכפי שאמרתי אצל כל אחת זה אחרת.
כמה ימים נמשך החום שלאחר הביוץ? 37.2 זה הגיוני?
לא הכרחי, אצלי עם הריון ובלעדיו החום לא עובר בדרך כלל את ה-36.3
החום הוא בסביבות 36.9 עד 37.4 לנשים בהריון באמת יוחר חם מאשר לא בהריון.