הכל נראה בסדר אבל ...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הכל נראה תקין אצלו (בדיקות זרע) וגם אצלי (מעקב זקיקים, אקוויסט וכו), אך למרות הכל אנחנו לא מצליחים להכנס להריון כבר 10 חודשים... לא אגזים ואומר שמתתחילים קצת לדאוג אבל אשמח לשמוע הסברים אפשריים או דוגמאות אופטימיות של בנות שהרו לאחר תקופה תקופה ממושכת (יחסית) עם בעיה לא מוסברת.
להרגע רק זו התשובה ברגע שתביני שהמתח מבטל פוריות תהרי בוא ננסה אני אומרת לך שבחודש הבא לא המחזור הזה אלא הבא אחריו את בהריון. תוכלי להרגע ? תנסי ותחזרי אלי בעוד חודש. טוב מאירה. בהצלחה מאירה
תודה מאירה.