כאב!!!
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה עושים כאשר יש כאב/צריבה באזור הנרתיק לאחר קיום יחסי מין?! מעין הרגשה של חומציות .
יחסי מין לא צריכים לעורר כאבים. יש כמה סיבות אפשריות. 1 יובש יחסי בנרתיק שיכול כשלעצמו לנבוע מסיבות שונות. כדאי להשתמש בחומר סיכוך על בסיס מים כגון KY-GEL כדי לשלול אפשרות זאת. 2. רגישות לזרע של בן הזוג. כדאי לקים מספר פעמים יחסי מין עם קונדום כדי לשלול סיבה זאת. 3. זיהום בקטריאלי או פטריתי של הנרתיק. לשלילת אפשרות זאת כדי לבקש בדיקה גיניקולוגית. יש אפשרויות נוספות ואני מקוה שמישהו נוסף יפרט.