אי הצלחת קיום יחסי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני וחברי ביחד כבר שנתיים וארבע ואיננו מצליחים לקיים יחסי מין תקינים, בכל פעם שאנחנו מגיעים לשלב של החדירה אני מתכווצת. קיבלתי כטיפול מכשיר להרחבת הנרתיק, וזה לא עוזר, האם זה עדיין מסמל על בעיה פזיולוגית או יותר פסיכולוגית? מה עוד אפשר לנסות?
הי סיון, אנא קראי את הספר "לנשים בלבד" של האחיות ברמן (בהוצאת מטר) ובעיקר את נושא 'הפרעת כאב מיני'. יתכן שאת סובלת מואגיניסמוס או הפרעה דומה שמקורה גופני ו/או פסיכוסקסואלי. הטיפול המומלץ הוא משולב - פסיכוסקסואלי וגופני - בהתאם לגורמי הבעייה שיאובחנו. לא ברור לי מדוע לא התקדמת בטיפול עם המרחיבים ובכל מקרה אני מציע שתפני למרכז משולב לבריאות מינית שבו סיכוייך טובים לפתור את הבעייה. בהצלחה!